Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~antichristus | użytkownik

imię i nazwiskoVortex adresPoznan zarejestrowany13.12.2010 @21:34:45 ostatnio na stronie24.09.2013 @16:11:45

Rzeczywistość cechuje się tą cudowną, plastyczną właściwością, że zawsze istnieje możliwość przerysowania jej. W zamyśle jest zamierzona, fikcyjna kreacja; która to właśnie definiuje pogląd, a nie jest zdefiniowana poprzez poglądy.
Gdybym miał ująć powyższe bardziej poetycko, rzekłbym, że w rękach błazna, drzemię bardzo duża odpowiedzialność

- Ja



https://www.goldenline.pl/pawel-kryza/


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.goldenline.pl/pawel-kryza
digarty13 komentarze268 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!hystera    14.06.2013 @21:29:04
dzieki
!FrodoK    11.12.2012 @15:35:32
Dzięki
!hystera    06.12.2012 @23:15:37
Dzieki serdeczne
~sledzmnie    06.12.2012 @17:37:18
No proszę, Antychryst radzi mi odnalezienie jasnej strony mocy . Dzięki za Twoje uwagi, masz bardzo dużo racji, nie myślałem o swoich rysunkach w ten sposób, więc plus dla Ciebie za poszerzenie moich horyzontów. Co do techniki, to wydaje mi się, że osiagnąłem już szczyt swoich możliwości, ratują mnie tylko pomysły raz dobre raz nie. Ale dałeś mi trochę do myślenia, więc jak coś mi się uda wyskrobać, proszę o więcej. Pozdrawiam.
~karla11    04.12.2012 @17:56:02
no ja czekam na swój areograf i zaczynam porządną naukę
~Designdistrict    04.12.2012 @16:35:40
Dzieki !, u nas srednio to sie sprzedaje, praktycznie w ogóle , a z tematyką czasami wolał bym w innym kierunku pójsc
~franz269    04.12.2012 @00:23:31
dzięki za wdepnięcie i słowa
~lojeszka    03.12.2012 @22:33:37
hi hi...to była tylko taka śmieszna dostawka do tej 40-stki
~Kall    03.12.2012 @16:01:41
Miło mi to słyszeć .Pozdrawiam
~LaChupaCabra    03.12.2012 @14:57:22
nom muszę kupić i zasiąść
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~karla11    01.12.2012 @19:03:31
Fajna miękka kreska ciekawe prace:0
~elzbietacz    01.12.2012 @16:18:09
Wariacji nigdy dość... powodzenia...Ma być szeroki uśmiech, nie wiem dlaczego nie wychodzi.
ostatnio edytowane: 2012-12-01 16:19:34
!hystera    14.12.2011 @10:41:30
~kasiatchorz    11.12.2011 @17:34:22
i dobrze ;>
~kasiatchorz    11.12.2011 @16:00:38
nie rozumiem ;>
!hystera    11.12.2011 @03:56:09
prawie jak
Dzieki za odwiedziny
~Ciernczka    07.12.2011 @23:03:02
Dziękuję uprzejmie tym bardziej jest mi miło, że widzę u Ciebie rzeczy niemniej ciekawe. Przyssam się mackami moimi, gdy digartowa szata graficzna zacznie w moim komipe wygladac normalnie, a nie jak podczas rozkladu miliona wirusow.. Do milego zatem
_______
Nie trać czasu na kogoś, kto nie ma go, aby spędzać go z Tobą! (Marquez)
~kasiatchorz    07.12.2011 @02:15:33
związek pomiędzy szczerą surowością, najczystsza istotą japierdolenizmu, a naciąganą kreacją
(tak naprawdę ludzi rzadko stać na to stać, nawet jesli głosno o tym piszą, malują śpiewają, a tym bardziej mówią)
:>
~deycza    07.12.2011 @00:24:28
racja
~kasiatchorz    06.12.2011 @20:38:38
oj tam oj tam...lubie brzydkie obrazki :>
chodzilo mi o text pod fotą
~kasiatchorz    06.12.2011 @19:09:11
ani kieca ani włosy
ale tyle wszędzie czczego i zbędnego dumaniaidymania,że zastanawia mnie czy kogoś jeszcze stać na surowiznę i szczerość ;>
~marcelinaamelia    04.12.2011 @23:11:45
dzieki, a ta praca wlasnie nad kominek albo nad lozko stworzona ;P
~dani103    24.11.2011 @16:37:33
Nie to nie piwo.
Pozdrawiam
~MandMs    18.11.2011 @09:38:38
zróbże coś !
~Wooz69    07.11.2011 @15:20:48
thx
_______

1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt